Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Dit werkboek is gericht op 'taakgerichte leergroepen' in onderwijs en andere situaties. Hoe de samenwerking binnen de groep zich ontwikkelt wordt bepaald door sociale vaardigheden: hoe verloopt de discussie, hoe waarderen we ieders inbreng, hoe komen besluiten tot stand, hoe wordt het doel vastgesteld? Het boek biedt oefeningen waardoor een groep de sociale vaardigheden in het samen leren en werken kan ontwikkelen, analyseren en verbeteren. Komen aan bod: Observeren - Kommuniceren - Feedback - Evalueren - Beginsituaties in groepen - Kommuniceren in de groep - Leiderschap - Plannen maken en besluiten nemen - Normen en waarden in de groep - Ontwikkeling van de groep - Werken met oefeningen - Observatietechnieken - Logboek
Experimentele psychologie --- Leren en intelligentie. --- Groepswerk. --- Sociale vaardigheden. --- groepen --- Didactics of social education --- Social psychology --- sociale vaardigheden --- communicatie --- Social policy --- sociale psychologie --- groepswerk --- 361.13 --- 007 --- Sociale vaardigheidstraining --- evaluatie --- feedback --- groepsdynamica --- leiding geven --- observeren --- Sociale vaardigheidstrainingen --- Observaties --- Communicatie --- Feedback --- Evaluatie --- Groepsdynamiek --- Groepswerk --- Sociaal-agogische vaardigheden --- Sociale vaardigheden --- Praktijk --- Oefeningen --- Sociale psychologie --- #gsdbP --- agogische vaardigheden --- maatschappijleer --- Communicatie in de hulpverlening --- Groepswerk (groepsdynamica) --- Observatie --- Rol, roltheorie, rollenspel --- #GGSB: Pastoraal --- sociologie --- S2006747.JPG --- 361.53 --- Sociaal-agogische vaardigheid --- Spel --- Sociaal leren --- Oefening --- Pastoraal
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|